Nu vreau să discut aici modul din ce în ce mai stupid în care companiile îşi fac reclamă şi nici media planningul de mare excepţie (reclama la Kinder la 12 noaptea, în pauza la Sex & The City - mă rog o fi subliminal: faceţi kinderi). Vreau să vorbesc despre branduri care mi-au spus ceva la un moment dat (sau de la care mă aşteptam să-mi spună ceva, vezi primul exemplu), dar care mă lasă rece de tot.
Vodafone - Unde este sufletul acestei mărci? Mai ţineţi minte Connex? Campanii de imagine care te făceau să simţi ceva faţă de brand - îl iubeai sau îl urai, dar cu greu trecea pe lângă tine. Vodafone este atât de plat, încât habar n-am ce dreaq vrea de la mine, deşi le plătesc două abonamente "moştenire" din era Connex. Mă simt în cel mai bun caz ignorat de comunicarea acestui brand. Cei doi "maimuţoi" de la orange i-au făcut rău de tot la faza asta.
Coca-Cola - Probabil am depăşit vârsta "core-target-ului". Deh, tinereţea a trecut, acum am dat-o pe băuturi mai "sănătoase", cum ar fi apa plată sau ceaiul verde. Şi mai am o frustrare - unde e Fanta Shokata???
Tuesday, September 04, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
parca ai mai scris pe tema asta :D
Si mie mi-e dor de ce era odata Connex-ul... si reclame super (mai ales aia cu pompierii. eram fan) si planuri tarifare mai avantajoase (pentru acele vremuri), ca sa nu mai zic de myx, xnet si sms-urile alea 3 gratis.
(si) si eu ma intreb unde e Shokata. Or fi scos-o de pe piata, desi nu cred. Adica sper.
Post a Comment