Informeaza-te despre colectarea selectiva

Tuesday, June 12, 2007

Bătrâneţe, haine scumpe

După ce televizorul a fost inundat de reclame pentru noile pensii private, nu am putut să nu remarc cum au sărit toţi creativii pe ideea de pensionar. Astfel, majoritatea reclamelor prezintă bătrâni în tot felul de ipostaze, mesajul fiind că, vezi Doamne, tu vei fi un pensionar aşa şi pe dincolo, nu un amărât. Sincer, ca unul vizat de legea asta cu pensiile private obligatorii (care am înţeles că sunt obligatorii doar pentru cei sub 35 de ani în acest moment), nu mă regăsesc deloc în aceste reclame. Mi se povesteşte ce tare o să fiu eu când voi fi bătrân (am tot respectul pentru oamenii în vârstă). Întrebarea mea este - ce om întreg sub 35 de ani din România se gândeşte ce tare va fi el când va fi moş/babă (repet, tot respectul pentru bieţii noştri părinţi/bunici)??? E ca şi când aş spune "aspir să ajung bătrân" - activ, bogat, dar bătrân, nene! Da, ştiu, este un produs care presupune că îţi planifici viaţa şi, implicit, bătrâneţea. Dar, sincer, nu mă atragi cu o reclamă în care mă prezinţi ca fiind cel mai tare pensionar din parcare...

No comments: