Tuesday, May 05, 2009
Vodafone te ascultă. Pe bani
După ce a făcut stufosul meniu de la *222, în care, dacă nu eşti extrem de atent, uiţi pe ce tastă trebuie să apeşi ca să ajungi în zona care te interesează, Vodafone s-a gândit că poate utlizatorii vor mai bine lămuriri de la un consultant... uman. Doar că noul serviciu, disponibil din 11 mai la *555, nu e moka, ci costă 39 de cenţi minutul, cică tarif promoţional. Şi mai e şi cu program: de luni până vineri, între 08:00 şi 22:00, sâmbăta şi duminica între 08:00 şi 18:00.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Lol. E criza. La ce te astepti?:)) Mai tii minte cum era acu' nspe ani cand s-au lansat? Cate amabilitati puteai schimba cu donsoarele de la call center? Vremuri demult apuse. Pe cand viitorul suna bine.
Post a Comment