Orange anunţă transformarea portofoliului de abonamente prin introducerea unui concept inedit de segmentare a pieţei, care împarte abonamentele sub trei simboluri ce definesc tipologii diferite de comunicare ale clienţilor: Delfin, Panteră şi Fluture. În oferta comercială Orange vor rămâne abonamentul de 3 euro, abonamentele dedicate iPhone şi abonamentul de familie.
Delfin
Grupează abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri. Există 8 variante de abonamente Delfin, cu preţuri între 4 euro şi 60 de euro. De exemplu, abonamentul Delfin 8 include 400 de minute în reţea şi 100 de minute naţionale la 8 euro lunar.
Panteră
Cuprinde toată gama de servicii (voce, mesaje scrise şi internet mobil) şi sunt dedicate celor mereu în mişcare, dornici să folosească la maximum funcţiile telefonului. Abonamentele Panteră sunt disponibile în 6 variante şi au preţuri cuprinse între 8 şi 80 de euro. De exemplu, abonamentul Panteră 12 include 600 de minute în reţea şi 120 de minute naţionale, 600 de mesaje scrise în reţea, acces nelimitat în portalul pentru mobil Orange World şi trafic pentru navigare pe internet atât de pe telefon cât şi de pe computer la 12 euro lunar.
Fluture
Se adresează clienţilor care au nevoie de un control cât mai bun al costurilor şi sunt atraşi de ofertele PrePay, dar îşi doresc beneficiile unui abonament. Pe lângă 100 de minute în reţea şi 5 MB pentru acces la internet, cu 9 euro lunar, abonamentul Fluture oferă acces la opţiunile PrePay. Clienţii îşi pot realimenta oricând contul prin modalităţile de reîncărcare specifice cartelei PrePay şi primesc bonusuri la reîncărcare.
Friday, September 18, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment