Informeaza-te despre colectarea selectiva

Tuesday, September 08, 2009

IKEA - brandingul face diferenţa

Ieri am achiziţionat biroul din poză, la preţul din poză, de la Cora. Nimic neobişnuit. Ce vreau să spun, însă, este că, exact cum ne învaţă marketingul de la IKEA, pachetul era plat, am ales singur produsul din raft, l-am dus singur la casă, l-am transportat singur acasă (cu metroul) şi l-am montat singur (aici se cuvine o menţiune - instrucţiunile, cu excepţia unei singure imagini, erau scrise, ceea ce a îngreunat procedura de montare din cauza unor cuvinte precum "balansiere" sau "euroşuruburi").
A promovat Cora aceste dezavantaje (până la urmă) drept avantaje? Nu. De ce? Probabil pentru că nu trăiesc din vânzările de mobilă. Şi pentru că preţul spunea totul.
Sigur, am cumpărat de la Cora şi nu de la IKEA. Dar m-am gândit instantaneu la IKEA. Asta înseamnă branding eficient.

No comments: