Informeaza-te despre colectarea selectiva

Friday, June 26, 2009

Coincidenţa zilei cu Michael Jackson

Ştiaţi că în 1958 s-au născut doi de Michael Jackson? Unul dintre ei este cel pe care îl ştim toţi şi care ne-a părăsit pe 25 iunie, iar celălalt este un producător TV din Marea Britanie. Dar nu despre această coincidenţă am vrut să scriu, am descoperit-o din întâmplare. Urmărind ştirile am observat ceva ce mi s-a părut foarte mişto: Michael Jackson şi Gigi Becali sunt de-un leat. S-au născut în acelaşi an (1958), doar că Becali mai devreme cu două luni şi-un pic (a făcut 51 de ani chiar ieri). În rest, sunt de acord cu CNN: Michael Jackson a fost "The star the world could not ignore".
P.S. Acum, că Michael Jackson a murit, îmi aduc aminte de declaraţia înlăcrimată a unei adolescente din România după primul concert, cel din '92: "A plecat şi ştiu că nu se va mai întoarce niciodată". Atunci s-a întors, totuşi, peste patru ani...

No comments: