Informeaza-te despre colectarea selectiva

Tuesday, May 05, 2009

Ce vor românii la cumpărături

Conform GfK Shopping Monitor, 77% din românii din mediul urban consideră că cel mai important lucru atunci când fac cumpărături este să fie bine trataţi de către personalul magazinului. Un procent de 67% îşi planifică dinainte ce îşi doresc să cumpere şi 63% sunt orientaţi să achiziţioneze toate lucrurile de care au nevoie dintr-un singur magazin.
21% dintre românii din zona urbană sunt orientaţi în special către preţ, căutând mereu reduceri, chilipiruri sau promoţii. De asemenea, 44% dintre persoanele intervievate au declarat că citesc pliantele promoţionale şi fac cumpărături în funcţie de acestea, în timp ce 33% doar le citesc, fără a cumpăra în funcţie de acestea.
Datele au fost culese în noiembrie 2008, pe un eşantion de 1.000 de respondenţi reprezentativ pentru persoanele peste 15 ani din mediul urban.

No comments: