Informeaza-te despre colectarea selectiva

Thursday, April 30, 2009

"Nu sunt în target"

Citindu-l pe BobbyVoicu mi-a sărit mintea la o altă cestiune: pe online comentăm, criticăm, huiduim, lăudăm (foarte rar) absolut tot. Ne stresează una sau alta şi de prea puţine ori stăm să ne întrebăm dacă acele chestii ne vizează pe noi sau nu (cel mai tare m-am "distrat" citind opiniile blogosferei despre emisiunea "După Bloguri" care mie mi s-a părut logic că nu se adresa bloggerilor, fiindcă altfel ar fi fost difuzată doar online, la naiba!). Apropiindu-mă periculos de 35 de ani, pragul pe care, depăşindu-l, voi ieşi din vizorul core-target-ului atât de dorit de publicitari, am descoperit de ceva vreme cea mai tare filosofie: "nu sunt în target". Reclamele sunt tot mai stupide, dar eu am ieşit de mult din target. Unele emisiuni TV sunt idioate de-a dreptul, dar ce dreaq mă interesează pe mine, nu sunt în target. Nu-mi place un blogger, un site, un post? Înseamnă că nu e pentru mine. Aşa că, dacă i se pare cuiva că de multe ori sunt deconectat de la "marile subiecte", să ştie că nu e aşa. Pur şi simplu nu sunt în target.

1 comment:

veone said...

Esti tare, vecine. Mai tare ca TiVo! ;) Solutia ta e geniala...