Informeaza-te despre colectarea selectiva

Thursday, March 26, 2009

Puiu Popoviciu, piersicile şi pionierii

Anul era, cred, 1985 sau 1986. Fiind pionier de frunte (da, am fost nomenclaturist), participam la Forumul Pionieresc pe judeţ, un fel de tabără gratuită la Poiana Pinului, în Buzău. În acel an, am fost duşi în excursie la Bucureşti, unde ne-am văzut cu cei care participau la forumul pe Capitală - conduşi de Dana Mladin, dacă ţin bine minte. Apoi, am oprit autocarele lângă o livadă, unde câţiva dintre noi au sărit gardul şi au furat cu spor din avuţia naţională nişte piersici care rar ajungea pe la aprozarele noastre. Văzând acum scandalul cu domnul Puiu Popoviciu şi terenul Agronomiei, mi-am dat seama că este foarte posibil să fi fost printre primii care au jefuit livada de piersici în chestiune. Dar noi măcar am lăsat pomii la locul lor...

No comments: