Friday, March 27, 2009
Dolce şi Clicknet - motoarele Romtelecom în 2008
Strategia Romtelecom de a lua cu asalt piaţa de internet şi televiziune digitală a dat roade din belşug anul trecut. Numărul de clienţi Clicknet a crescut cu 81%, până la 650.000, iar la Dolce creşterea a fost de 65%, numărul abonaţilor ajungând la 643.000 la finele lui 2008. Desigur, telefonia fixă e în scădere, dar ofertele la pachet au încetinit declinul - doar 56.261 de clienţi au fost pierduţi în 2008, ajungându-se la 2.978.739 de abonaţi. Veniturile Romtelecom au scăzut uşor (869,8 de milioane de euro în 2008 faţă de 871,9 milioane euro în 2007), iar EBITDA final s-a redus la 253,6 milioane euro, faţă de 300,6 milioane euro în 2007.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment