Informeaza-te despre colectarea selectiva

Thursday, January 08, 2009

Reclama la scumpire

McDonald's dovedeşte o ingeniozitate deosebită. Reclama care rulează acum la televizor ne prezintă "cât de puţin trebuie să muncească un star rap pentru un hamburger". După care ni se prezintă preţurile "foarte avantajoase" pentru hamburger, cheeseburger, mcpuişor. De fapt, reclama ne anunţă, sub aparenţa unui avantaj pentru client, că aceste produse s-au scumpit. Până nu demult, ele erau mai ieftine cu 50 de bani. Dar să nu fim prea aspri. McDonald's nu face decât să-şi adapteze mesajul la clienţii săi din Românica, adolescenţii şi gherţoii care cred că "Mecul" e o mare fiţă de restaurant. Prin urmare, scumpirea este trendy, că prea mâncau toţi aurolacii hamburgheri...

1 comment:

Anonymous said...

Oricum, McDonalds creeaza si ideea ca toate vedetele se indoapa cu hamburgeri. Altfel, reclama este idiotico-americana de-a dreptul.