Informeaza-te despre colectarea selectiva

Wednesday, January 07, 2009

Interviul anului

Este dat de noul ministru al Comunicaţiilor, Gabriel Sandu. Câteva citate minunate:

"Nu mă interesează. Pentru că eu îţi spun ceva. Aici sunt 5 elemente foarte clare. Deci Chiuariu când deschide gura trebuie să înţeleagă: (arătând pe degetele de la mână) în momentul în care eu am cinci elemente: am elementul politic pe care îl reprezint eu, elementul de management pe care îl reprezint tot eu, am elementul de organizare pe care îl reprezint tot eu, am elementul de finanţare cu obiectiv principal absorbţia 100% a fondurilor europene. Partea tehnică de IT şi comunicaţii înseamnă maxim 20% din ministerul ăsta din care a funcţionat 5%. Ca să-ţi fie clar, 5% din 20%. Atât."

"Ştii ce se întâmplă? În momentul în care am avut un divorţ dacă nu i-aş fi dat nimic soţiei mele toată lumea ar fi zis: bă măgarul a plecat şi nu i-a dat nimic. În momentul în care i-am dat absolut tot.. bă ce prost e. Deci dacă te uiţi toată averea mea este pe fişa fostei mele soţii. Da recunosc în faţa ta şi a tuturor că i-am dat absolut tot. Aşa am considerat eu. Tot ce am strâns noi în perioada cât am fost căsătoriţi i-am dat ei. Eu pot să fac de la început, ea mai puţin."

Integral aici.

No comments: