Informeaza-te despre colectarea selectiva

Tuesday, December 04, 2007

Un sfat pentru oamenii de PR

Din experienţa mea personală, nimic nu irită mai mult un ziarist decât o invitaţie misterioasă, cu exprimări de genul "Vă aşteaptă o surpriză" sau "Lasă, că o să vezi acolo". Nu, nu vreau să văd acolo. Vreau să ştiu măcar la ce să mă aştept - conferinţă de presă, concert Blondy (am păţit-o o dată), karaoke, lansare de produs gândită mai degrabă pentru parteneri şi distribuitori decât pentru ziarişti (am păţit-o de nenumărate ori). Nu vreau să aflu după ce am pierdut o oră pe drum (şi voi pierde încă una la întoarcere) că am fost invitat la un eveniment absolut neinteresant (din punctul meu de vedere şi din perspectiva revistei la care lucrez), de unde nu aflu nimic şi doar mă enervez că am bătut atâta drum şi am pierdut vremea de pomană. Dragi PR-işti, surprizele astea rezervaţi-le pentru Nicolina Garici şi gaşca ei, care sigur nu se supără că nu au ce să scrie, fiindcă oricum vor avea ce să mănânce şi ce să primească în sacoşe.

No comments: