Informeaza-te despre colectarea selectiva

Thursday, May 10, 2007

Noi tendinte in cazare

Am fost la Cluj, unde am observat o chestie interesanta. Eram cazati "in acte" la un hotel, dar la receptia acestuia, dupa ce ni s-au inmanat cheile, ni s-a explicat ca vom sta "efectiv" in alta parte. Am fost urcati in taxi si dusi la o vila care continea mai multe apartamente (living spatios, dormitor micut, bucatarie, baie), cursa fiind platita de hotel cu un voucher special. Nu am mai "patit" pana acum asa ceva si mi s-a parut interesant. Nu mai mergeai pe la receptie, nu te batea nimeni la cap, privacy cat cuprinde, luminile din jurul vilei si cele de pe hol erau toate cu senzori de miscare. Ce mai, mi-a placut!

2 comments:

Anonymous said...

Suna foarte dragut! Cum se numea hotelul?

Gabriel Barliga said...

Capitolina ii zice.